Nadawanie numeru porządkowego nieruchomości
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
- Listownie, drogą pocztową
- Faxem
- Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
- Pocztą
- Elektronicznie
Wymagane dokumenty
1. Wniosek o nadanie numeru porządkowego stanowiącego – załącznik nr 1 do procedury, dostępny na stronie internetowej oraz w Wydziale Infrastruktury, Gospodarki Przestrzennej i Inwestycji Urzędu Miejskiego - pokój nr 40. Do pobrania również po kliknięciu tutaj.
2. Załączniki:
a) w przypadku nieruchomości zabudowanej:
- kserokopia mapy zasadniczej, ewidencyjnej, z projektem podziału, topograficznej w skali nie mniejszej niż 1:10 000,
- kserokopia odbioru architektonicznego budynku całkowitego lub częściowego
b) w przypadku nieruchomości niezabudowanych:
- dokument potwierdzający tytuł prawny do nieruchomości
- ostateczna decyzja o pozwoleniu na budowę wraz z kopią projektu zagospodarowania nieruchomości, stanowiącej załącznik do tej decyzji
Komórka organizacyjna
Wydział Infrastruktury, Gospodarki Przestrzennej i Inwestycji Urzędu Miejskiego w Żninie, ul. 700 – lecia 39, pokój nr 40
Opłaty
Nie podlega opłacie skarbowej.
Termin i sposób realizacji
Do 30 dni od daty złożenia wniosku
Podstawa prawna
1. Art. 47a ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2017 r. , poz. 2101 ze zm.)
2. Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz.U. z 2012r., poz. 125)
Tryb odwoławczy
Nie przysługuje.
Dodatkowe informacje, uwagi
O nadanie numeru wnioskować może właściciel lub osoba faktycznie władająca nieruchomością.