Logo BIP
Herb
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
Urząd Miejski w Żninie

Nadawanie numeru porządkowego nieruchomości

Sposoby dostarczenia dokumentów

  • Wizyta w urzędzie
  • Listownie, drogą pocztową
  • Faxem
  • Formularz elektroniczny

Sposoby odbioru dokumentów

  • Osobiście
  • Pocztą
  • Elektronicznie

Wymagane dokumenty

1. Wniosek o nadanie numeru porządkowego stanowiącego – załącznik nr 1 do procedury, dostępny na stronie internetowej oraz w Wydziale Infrastruktury, Gospodarki Przestrzennej i Inwestycji Urzędu Miejskiego - pokój nr 40. Do pobrania również po kliknięciu tutaj.

2. Załączniki:

a) w przypadku nieruchomości zabudowanej:

  • kserokopia mapy zasadniczej, ewidencyjnej, z projektem podziału, topograficznej w skali nie mniejszej niż 1:10 000,
  • kserokopia odbioru architektonicznego budynku całkowitego lub częściowego

b) w przypadku nieruchomości niezabudowanych:

  • dokument potwierdzający tytuł prawny do nieruchomości
  • ostateczna decyzja o pozwoleniu na budowę wraz z kopią projektu zagospodarowania nieruchomości, stanowiącej załącznik do tej decyzji

Komórka organizacyjna

Wydział Infrastruktury, Gospodarki Przestrzennej i Inwestycji Urzędu Miejskiego w Żninie, ul. 700 – lecia 39, pokój nr 40


Opłaty

Nie podlega opłacie skarbowej.


Termin i sposób realizacji

Do 30 dni od daty złożenia wniosku


Podstawa prawna

1. Art. 47a ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2017 r. , poz. 2101 ze zm.)          
2. Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz.U. z 2012r., poz. 125)


Tryb odwoławczy

Nie przysługuje.


Dodatkowe informacje, uwagi

O nadanie numeru wnioskować może właściciel lub osoba faktycznie władająca nieruchomością.