Logo BIP
Herb
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
Urząd Miejski w Żninie

Dofinansowanie na usuwanie odpadów zawierających azbest, powstałych przy likwidacji pokryć dachowych budynków na terenie Gminy Żnin

Sposoby dostarczenia dokumentów

  • Wizyta w urzędzie
  • Listownie, drogą pocztową
  • Faxem
  • Formularz elektroniczny

Sposoby odbioru dokumentów

  • Osobiście
  • Pocztą
  • Elektronicznie

Wymagane dokumenty

 Kliknij tutaj, aby pobrać wniosek do wypełnienia [ODT]

  1. Wniosek o dofinansowanie realizacji przedsięwzięć związanych z usuwaniem wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Żnin
  1. Dokument potwierdzający tytuł prawny do dysponowania nieruchomością związaną z inwestycją.
  1. Zgoda współwłaściciela nieruchomości na złożenie wniosku.
  1. Kserokopia zgłoszenia robót budowlanych do Starosty Żnińskiego lub pozwolenia na budowę lub oświadczenie
    o braku konieczności dokonania zgłoszenia właściwemu organowi.
  1. Informacje i zaświadczenia w przypadku podmiotów prowadzących działalność gospodarczą oraz rolników ubiegających się o pomoc de minimis/pomoc de minimis w rolnictwie lub rybołówstwie

Komórka organizacyjna

Urząd Miejski w Żninie, pok. 26

ul. 700-lecia 39

88-400 Żnin


Opłaty

Nie dotyczy


Termin i sposób realizacji

Wnioski przyjmowane są raz do roku. Dokładny termin przyjmowania wniosków ustalany w IV kwartale roku


Podstawa prawna

Ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (DZ. U. z 2018 r. poz. 1454 z późn. zm.)

Uchwała Nr XII/97/2011 Rady Miejskiej w Żninie z dnia 26 października 2011 r. w sprawie przyjęcia „Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Żnin na lata 2011-2032”


Tryb odwoławczy

 

Nie przysługuje


Dodatkowe informacje, uwagi

Urząd Miejski w Żninie, pok. 41 lub

Tel. 516 994 567