Dofinansowanie na usuwanie odpadów zawierających azbest, powstałych przy likwidacji pokryć dachowych budynków na terenie Gminy Żnin
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
- Listownie, drogą pocztową
- Faxem
- Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
- Pocztą
- Elektronicznie
Wymagane dokumenty
Kliknij tutaj, aby pobrać wniosek do wypełnienia [ODT]
- Wniosek o dofinansowanie realizacji przedsięwzięć związanych z usuwaniem wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Żnin
- Dokument potwierdzający tytuł prawny do dysponowania nieruchomością związaną z inwestycją.
- Zgoda współwłaściciela nieruchomości na złożenie wniosku.
- Kserokopia zgłoszenia robót budowlanych do Starosty Żnińskiego lub pozwolenia na budowę lub oświadczenie
o braku konieczności dokonania zgłoszenia właściwemu organowi.
- Informacje i zaświadczenia w przypadku podmiotów prowadzących działalność gospodarczą oraz rolników ubiegających się o pomoc de minimis/pomoc de minimis w rolnictwie lub rybołówstwie
Komórka organizacyjna
Urząd Miejski w Żninie, pok. 26
ul. 700-lecia 39
88-400 Żnin
Opłaty
Nie dotyczy
Termin i sposób realizacji
Wnioski przyjmowane są raz do roku. Dokładny termin przyjmowania wniosków ustalany w IV kwartale roku
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (DZ. U. z 2018 r. poz. 1454 z późn. zm.)
Uchwała Nr XII/97/2011 Rady Miejskiej w Żninie z dnia 26 października 2011 r. w sprawie przyjęcia „Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Żnin na lata 2011-2032”
Tryb odwoławczy
Nie przysługuje
Dodatkowe informacje, uwagi
Urząd Miejski w Żninie, pok. 41 lub
Tel. 516 994 567